چکش سنگ شکن

چکش سنگ شکن نام نوعی دستگاه برای خرد کردن سنگ به ابعاد کوچکتر و مورد نظر می باشد. چکش سنگ شکن در واقع برای کوچک کردن انواع سنگ ها به قطعات با اندازه های مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرد.سنگ شکن ها به انواع مختلقی از جمله سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی و سنگ شکن چکشی تقسیم میشوند که در ادامه بطور مختصر هر یک را توضیح می دهیم. چکش سنگ شکن از مهمترین دستگاه های کارخانه سیمان می باشد. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

دستگاه چکش سنگ شکن

دستگاه چکش سنگ شکن

مشخصات چکش سنگ شکن

سنگ ها و در واقع بهتر بیان کنیم اجسامی که قابل خرد شدن هستند. در برابر خرد شدن و ضربات چکش سنگ شکن عکس العمل های متفاوتی از خود نشان می دهند. خب بر طبق تجربه بعضی از آنها به سادگی خرد و شکسته می شوند و بعضا تبدیل به پودر می شوند. در مقابل دسته ای دیگر وجود دارند که در مقابل چکش سنگ شکن مقاومت بالایی از خود نشان داده و به سادگی خرد و کوچک نمی شوند. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

کاربرد چکش سنگ شکن

در واقع وظیفه سنگ شکن ها کوچک ساختن قطعات بزرگ سنگی و آماده کردن انها برای استفاده در مراحل بعدی می باشد. که برای هر نوع قطعه سنگ باید از دستگاه چکش سنگ شکن مخصوص استفاده کرد. تا فرایند راه بری پروژه با اختلال مواجه نشود. پیشرفت و گسترش این محصولات باعث افزایش کارایی و کیفیت انجام پروژه های بزرگ گردد. و کمک عظیمی به نیروی انسانی برای پیاده سازی پروژه هایی که در ذهن آنها بوده می باشد. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

انواع چکش سنگ شکن

همواره از سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید استفاده می شود بدین صورت که مواد اولیه به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر این سنگ شکن ها تخلیه می شوند و بعد از خرد شدن به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شوند. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

سنگ شکن فکی

این مدل از چکش سنگ شکن که از یک فک ثابت و یک فک متحرک تشکیل شده است خود دارای دو نوع می باشد. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی تک بازویی (single toggle)
سنگ شکن فکی دو بازویی (double toggle)
در واقع حرکت فک ها در این ابزار است که مواد را تحت تاثیر نیروی فشاری ( و گاه ضربه‌ای یا برشی ) قرار می‌دهد و موجب و خرد شدن آن ها میگردد.

سنگ شکن مخروطی

سنگ شکن هیدروکن نمونه ای از سنگ شکن مخروطی است که در معادن به عنوان سنگ شکناولیه و ثانویه مورد استفاده قرا میگیرد. همواره سنگ شکن های مخروطی هسته متحرک دارند که  سطح داخلی بدنه آن ها ثابت و به وسیله پوشش های ضد سایش و قابل تعویض از جنس فولاد منگنزدار پوشیده می شوند. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

سنگ شکن چکشی

این مدل بیشتر برای مواردی استفاده می شو که مواد دارای سختی پایین هستند ،سنگ شکن چکشی آن هم  از نوع سنگ شکن های ضربه ای به عنوان سنگ شکن های ثانویه استفاده می شود، اگر مواد با سختی کمتر از ۵ موس باشند توصیه میشود از سنگ شکن های چکشی جهت خردایش استفاده کنند. (کارخانه ریخته گری سالاردهقان) قطعات SSA (استیل سالار البرز )

 

کاربرد سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت جهت خرد کردن مصالح کوهی و یا رودخانه ای در سایز های ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر به کار می روند. سنگ شکن کوبیت از یک روتور که دارای ۲ تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند، تشکیل شده است. نقش پره های چکشی یا همان چکش کوبیت پرتاب قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی) به طرف جدار داخل سنگ شکن (سندان کوبیت یا بغل بند کوبیت) است. با چرخش روتور و پرتاب سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد

 

 

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما