گلدانی هیدروکن

گلدانی هیدروکن

گلدانی هیدروکن

سنگ شکن مخروطی هیدروکن، در درجه اول با هدف دستیابی به عملکرد عالی در زمینه خرد کردن با ریزکاری طراحی شده است. این محصول عملکرد فوق العاده ای در خرد کردن سنگ ها و مواد معدنی دارد. از سنگ شکن هیدروکن در راهسازی و صنایع معدنی استفاده های بسیاری می شود. یکی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها استفاده از آنها به‌ عنوان سنگ‌ شکن اولیه و ثانویه است که یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه به شمار می‌آید.

تولید شن و ماسه از قلوه سنگ ها و سنگهایی با اندازه های مختلف و گوناگون از جمله کاربرد این سنگ شکن ها در خط دوم شکستن سنگ ها می باشد که در معادن ایران مورد استفاده قرار می گیرند، سنگ شکن های هیدروکن از قطعات فولادی و چدنی مختلفی تشکیل می شوند  یکی از این قطعات گلدانی می باشد.

 

گلدانی هیدروکن سنگ شکن:

گلدانی هیدروکن در سنگ شکن های هیدروکن قطعه ای است که از جنس فولاد کربنی  و فولاد منگنزی است، به کار بردن این مترایال در ساخت قطعه گلدانی هیدروکن باعث استحکام بیشتر قطعه و سایش کمتر آن میشود. همانطور که از نام آن مشخص است ظاهری شبیه به گلدان دارد و به صورتی است که سایر قطعات دیگری در آن قرار می گیرد و یا به قطعات مختلف دیگری متصل شود، که این حالت و کاربرداهای گلدانی در قطعه گلدانی سنگ شکن هیدروکن دیده می شود ،یعنی  نصب بر روی قطعات دیگر و قرار گرفتن قطعات دیگر روی آن .

برروی قطعه گلدانی پیستون قرار دارد و در زیر آن پنکیگ و صفحه پنکیک و بعد از آن صفحه زیر گلدانی است. .

و به این صورت است که  چفتی دیگر برای دریافت نیرویی برای تحرک و انتقال قدرت که از جمله ساز و کار هایی است که در سنگ شکن هایی مثل هیدروکن بسیار دیده می شود و از این سیستم انتقال قدرت تحرک به سایر نقاط دستگاه در بسیاری از دیگر قطعات استفاده شده در هیدروکن که مشابه قطعه فولادی گلدانی هیدروکن هستند دیده می شوند، بهترین مواد و آلیاژ اولیه برای طراحی و ساخت هیدروکن ها و قطعات مختلف آنها به خصوص قطعات متحرک مثل سامانه های پیوسته انتقال قدرت استفاده می شوند که می توان از آنها در داشتن کیفیت مرغوب به عنوان یک تولید خوب نام برد،

 

کاربرد های زیادی از گلدانی هیدروکن در هیدروکن، این سنگ شکن ثانویه با قدرت تخریب قلوه سنگ ها وجود دارد که اهمیت این قطعات را مشخص می کند، هیدروکن سنگ شکن سامانه ای منظم از تخریب با فشار کوبنده بر روی سنگ ها تا تولید شن و ماسه ها و قلوه سنگ ها تشکیل شده است.

 

نقش گلدانی در سیستم روغن کاری سنگ شکن هیدروکن

 

در سنگ شکن گلدانی هیدروکن جهت حفظ طول عمرقطعات و کارکرد مطلوب از سیستم روغن کاری اتوماتیک با جریان دائمی روغن استفاده می شود. روغن ابتدا از صافی هایی که در تانک هیدروکن تعبیه شده است عبور می کند ، ظرفیت تانک روغن  سنگ شکن هیدروکن، 300 لیتر روغن 220 می باشد. سپس وارد پمپ روغن C94 با ظرفیت 60 لیتر در دقیقه می شود.

شفت پمپ جهت حرکت به یک  دینام 3hp کوبله شده است. روغن بعد از عبور از پمپ، جهت کاهش دما وارد سردکن هیدروکن می شود. روغن خروجی از سرد کن  هیدروکن توسط لوله ای وارد سلول شده و در انتها به دو قسمت تقسیم می شود.

قسمت بالایی آن  توسط یک شیلنگ به ورودی لوله کنگره ای در بدنه باتم شل وصل می شود که بخشی از آن جهت روغن کاری بوش کنگره ای و دنده های کرانویل و پینیون وارد باتم شل می شود و قسمتی از آن جهت روغن کاری بلبرینگ های هوزینگ وارد آن می شود. بخش دوم روغن سرد شده از سلول توسط شیلنگی وارد گلدانی می شود که بعد از عبور از پیستون و شیارهای کفگرد ها وارد بوش اکسنتریک می شود بعد از سرریز شدن از قسمت فوقانی بوش اکسنتریک از باتم شل خارج می شود سپس جهت سرد شدن وارد تانک روغن می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما