هدسنتر

هدسنتر چیست ؟

سنگ شکن  هیدروکن  برای خرد کردن قطعات سنک دارای دو قسمت ثابت و متحرک می باشد که قسمت ثابت کانکیو و قسمت متحرک آن منتل نام دارد . اگه فاصله بین قسمت ثابت و متحرک از بین برود و به اصطلاح بسته شود باعث خرد شدن سنگ ها می گردد.  هد سنتر در سنگ شکن ها روی شفت اصلی قرار می گیرد و سپس بر روی آن منتل بسته می شود. حرکت قسمت لنگ شفت باعث تغییر در فاصله بین کانکیو و منتل می گردد و همین امر سبب کامل شدن عمل خردایش می گردد. انرژی لازم برای دوران قطعات شفت و منتل و هدسنتر چیزی حدود 125hp  است که توسط یک دینام تامین می گردد.

هدسنتر یکی از اجزای هیدروکن سنگ شکن است که در مراحل میانی خردایش اهمیت زیادی دارد. این قطعه مقاوم در برابر سایش مشابه با مخروط ساخته‌شده و بر روی شفت اصلی قرار دارد. یک دینام 125 اسب بخاری انرژی لازم برای مجموعه ، منتل و شفت اصلی را تأمین می‌کند.. هد سنتر از  جنس فولاد منگنزی مولبیدن دار ساخته می شود  این آلیاژ به این قطعه  را محکم میکند و کمک می کند تا در برابر سایش مقاوم باشد جنس قطعه هد سنتر از فولاد منگنز مولیبدن دار است تا در اثر سایش بتواند مقاومت بالایی داشته باشد. هدسنتر در سنگ شکن ها دقیقا روی شفت اصلی قرار می گیرد

عملیات حرارتی ریخته گری هد سنتر سنگ شکن مخروطی

تمام قطعات ریخته گری در شرایط نرمال شده و تمپر شده یا خاموش شده و به دنبال آن تنش زدایی تحویل داده می شوند و باید با خواص مکانیکی مشخص شده در جدول زیر مطابقت داشته باشند. حداقل دمای معتدل بالاتر از 1100 درجه فارنهایت (595 درجه سانتیگراد).

هدسنتر

از فولاد کربنی ASTM A148/A148M برای ریخته گری قطعات ریخته گری سر سنگ شکن هیدروکن استفاده می شود. و محدوده آنالیز شیمیایی (% حداقل/حداکثر) باید به شرح زیر باشد:

هدسنتر

 

هدسنتر

 

انواع هدسنتر شامل:

هدسنتر هیدروکن نافی بلند

این نوع در انواع هیدروکن ها دیده می شود و فواید زیادی در خردایش دارند. در سنگ شکن هیدروکن به شکل مخروطی دیده می شود. بر روی شفت اصلی سنگ شکن واقع شده است. منتل نیز در ادامه بر روی این قطعه متصل می گردد. این مدل در نوع طویل تولید شده است.

هدسنتر هیدروکن نافی کوتاه

این  مدل در واقع جزء اصلی برای خردایش سنگ محسوب می شوند و از نظر شکلی کوتاه و بلند می باشند.

هدسنتر سوپریور

کانکیو موجود در قطعات سنگ شکن سوپریور با نمونه هیدروکن متفاوت است. به طوری که وزن شفت و هدسنتر به حدود 2400 کیلوگرم می رسد.

هدسنتر

انواع هدسنترها :

سر سنگ شکن مخروطی مرکز شفت اصلی.

هدسنتر

 

مرکز سر سنگ شکن مخروطی

هدسنترهدسنتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما